PUBLIC CALL FOR THE SELECTION OF THE BEST BIDDERS FOR THE NEEDS OF PBS DD SARAJEVO
-
1. PREDMET NADMETANJA:
Predmet Javnog poziva je prikupljanje ponuda i odabir najpovoljnijeg ponuđača za izvođenje radova:
LOT 1 – Adaptacija dijela poslovnog prostora u Živinicama za potrebe otvaranja filijale PBS. Prostorije se nalaze u Drugoj ulici br 18 u Živinicama, vlasništvo su Sarajevo osiguranja dd Sarajevo gdje obavlja djelatnost poslovnice.
LOT 2 – Nadzor nad izvođenjem radova adaptacije dijela poslovnog prostora u Drugoj ulici br 18 u Živinicama.
LOT 3 – Nabavka i postavljanje metalnih arhivskih polica u podrumskom prostoru poslovne zgrade PBS u ulici Bosanska br 17 u Bugojnu za potrebe regionalne arhive banke.
LOT 4 – Izrada i postavljanje svjetleće reklame na objekat PBS u ulici Bosanska br 17 u Bugojnu.
2. PRAVO SUDJELOVANJA:
All domestic corporate entities registered to perform the activities that are the subject of the tender have the right to participate.
3. SADRŽAJ PONUDE:
The bid for participation in the public bidding is submitted in writing and must contain the following:
-
Full name and exact address of the bidder, contact person and phone number
-
A copy of the court registration
-
Original bid with prices (by lots for which he participates in the tender)
-
Method and terms of payment
-
Rokove izvršenja posla
-
Number of employees in the company and reference list of the same or similar jobs performed
-
Price immutability statement
4. PODNOŠENJE PONUDA:
Ponuda se predaje propisno zapečaćena putem pošte ili direktno na protokol banke, na adresu PBS dd Sarajevo, Obala Kulina bana 18 Sarajevo, sa naznakom “Ponuda po javnom pozivu, oznaka Lot-a za koji se konkuriše – ne otvarati”
5.DEADLINE FOR SUBMISSION OF TENDERS:
Rok podnošenja ponuda je 14 dana od dana objave a najkasnije do 09.11.2023. godine do 16,00 sati.
5. CRITERIA FOR THE SELECTION OF THE BEST OFFER
U postupku odabira najpovoljnijeg ponuđača Komisija za nabavku će uzeti u obzir sledeće kriterije:
-
price
-
the deadline of execution/delivery,
-
the method and terms of payment
-
garantni rok, minimalno 12 mjeseci,
-
references and certified staff for individual services
6. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE I PREGLED:
Predmjer radova za Lot- 1 i 2 se može preuzeti u prostorijama PBS d.d. Sarajevo u Direkciji za pravne i opšte poslove u ulici Obala Kulina bana 18 u Sarajevu svakim radnim danom u vremenu od 9:00 do 16:00. sati. Pregled prostorija predmet adaptacije u Živinicama se može izvršiti uz telefonsku najavu uposlenicima poslovnice Sarajevo osiguranje na broj telefona 035 369 123.Pregled prostora za Lot 3 i 4, nabavka stalaža i postavljanje svjetleće reklame se može izvršiti uz najavu voditelju poslovnice u Bugojnu na broj telefona 061 787 563
7. TROŠKOVI PONUDE:
PBS d.d. Sarajevo ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti u potpunosti ili djelimično ponudu, odbiti ponudu, poništiti javno nadmetanje ili odgoditi sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.8. OSTALE ODREDBE:
Izabrani ponuđači su dužni prije zaključenja ugovora dostaviti garanciju za uredno izvršenje ugovora, u iznosu 10% vrijednosti ugovora, kao i garanciju za avansno plaćanje u iznosu ugovorenog avansa.
Sve potrebne informacije u vezi sa Javnim nadmetanjem mogu se dobiti putem e-maila: tenderi@pbs.ba -